3 Ağustos 2012 Cuma

Fulya Erkut: müşterileri izlenimlerinin yayması ve bundan bahsetmesi üzerine yaptığı çalışma hoşuma gitti. iyi her zaman birken ,kötü olan daha çok kitleye daha hızlı zamanda ulaşıp insanları etkisi altına alır .Bu etki direkt olarak şirketleri ,kuruluşları ve en önemlisi "customer"ları  etkiler bu sebeple arkadaşım güzel bir fotoğrafla bütünleştirmiş

Özde Baysal: customer bir krala benzeterek aslında müşterinin ne kadar büük bir öneme sahip olduğunu ve market piyasasını,hacmini,volumünü müşterinin ayarladığını ve tüm şirketlerinde her saniye her dakıka bu değişen müşteri profiline var olmak için ayak uydurma zorunluluğu anlatan yazısı ve resmi hoşuma gitti.

Uluç Güralp: yazısındaki müşteri hizmeti ve onlara verdigi önemi mallarını satın aldıktan sonra bile devam ettiğini açıklayan örneği ve resmiyle beraber yazısı hoşuma gitti. customer satisfaction nın malı almadan önce değil mallın satın alımından sonrada devam ettiğini ,böylece kazanılan müşterinin o şirket tarafından bağlılığına söz konusu olucak bir davranış olduğunuda düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder